24 Kasım 2010 Çarşamba

Kampanya : FAKE üyelik şikayet edilmesi

Stardollda bir sürü fake üyelik görüyoruz.Bu fake üyelikler kendilerinin bir ünlü olduğunu iddia ederek herkesi kandırıyor. Bence bu gibi kişilerin stardollda istenmemesi gerek. Bunun için böyle bir kampanya düzenliyorum :

Bulduğunuz fake üyelikleri bana bildireceksiniz. Ben de bu fake kişilerin profillerini ve sizin profilinizi sitemde yayınlayacağım. Fake üyeliği şikayet ederken,sizin üyeliğinizi de süsleyip siteye koyacağım. Bu şekilde böyle fakelerin Stardoll'dan atılmasına yardımcı olmuş olacağız.

Öncelikle size bir fake göstermek istiyorum :
http://www.stardoll.com/tr/user/?id=81158535
Bu kişi kendisinin ünlü şarkıcı "Kendi LAND" olduğunu söylüyor.
http://www.stardoll.com/tr/user/?id=39405661
Bu kişi de kendi.land1 üyeliğinin sahibi. Çok korkak. Çünkü benim ona yazdığım "Fake üyelik açtığını biliyoruz,lütfen bunu bir daha yapma" yorumunu sildi.Bu ikisinin de şikayet edilmesini istiyorum.

Tesekkürler ve göndereceğiniz fake üyelikleri bekliyorum (=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder