20 Ocak 2011 Perşembe

Bende taıtım yaptım ama acemice

Aynen olduğu gibi tanıtımı yapıştırın.Yedek üyelikte denedim oldu.Benimle ilgili boşlukları silin ve kendi bilgilerinizi yazın :)

 

             Welcome to my page!!!
Hi!I'm Adınız.I'm Yaşınız yeards old and I am İşiniz :)I like Müzik türü music very much but I don't like Sevmediğiniz bişey.I can yapabildiğiniz bişey :)I speak konuşabildiğiniz dil but I'm Turkish!
My favorite singers
En sevdiğiniz şarkıcılar



Selam!Ben Yine adınız.Ben yine yaşınız yaşındayım ve yine işiniz :)Ben yine sevdiğiniz müzik türü müziği çook severim ama yine sevmediğiniz bişey sevmem.yapabildiğiniz bişey cümle halinde :)konuşabildiğiniz dil konuşuyorum ama Türküm! 
En sevdiğim şarkıcılar
En sevdiğiniz şarkıcılar


 TOP 5 MOVIES:

1-
2-
3-
4-
5-

TOP 8 SONGS:
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-

TOP 5 GAMES:
1-
2-
3-
4-
5-

Manga,Manga and Manga…



Muysadanbedavalar.blogspot.com

Vote Me As Covergirl Please...

©Please don’t copy.ßy DanqerGirl
Örnek gösterdigim yerler kendinize göre :)

NNNNNNNNNNNNNN 

4 yorum: