12 Ocak 2011 Çarşamba

Hot Buyslar

Merhaba 
Sizler için yeni gelecek olan hotbuysların resimlerini bulduk
Ben ceket harici hepsini beğendim
Çünkü hepsi benim tarzım :D
Hotbuysların tarihlerini, yerlerini vs. öğrenebilmek için o hotbuysun üzerine mausunu getir ! 
Bunlar benim hotbuyslar ile ilgili düşüncelerim :
1 - Hot Buys ayakkabı - Rio - 11 Ocak.
Şirin ayakkabılar. Hoşuma gitti doğrusu :) 

2 - Hot Buys Star etek - Evil Panda - 13 Ocak.
Güzel bir hotbuys.

3 - Hot Buys Feather pantolon - Fallen Angel - 15 Ocak.
Bunu pek beğenmedim :/ 


4 - Hot Buys küpe - Splendid - 17 Ocak.
Bilemiyorum :D 

5 - Hot Buys Bow kazak - Bisou - 18 Ocak.
Çok tatlı ancak fiyatı el yakacak gibi gözüküyor :/

6 - Hot Buys üst - Fudge - 21 Ocak.
Hoş.

7 - Hot Buys Çanta - Pretty in Pink - 23 Ocak.
Tatlı, ancak bunun gibi tasarımları Stardoll'un popüler tasarımcılarının da çıkarabileceğini sanıyorum.

8 - Hot Buys elbise - Rio - 25 Ocak.
Kesinlikle almalıyım :D

9 - Hot Buys Faux Fur Hat - Evil panda - 27 Ocak 
Çok antika gibi o.O

10 - Hot Buys ceket - Fallen Angel - 29 Ocak.
Tarzım oldupunu sanmıyorum ancak hoş :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder