17 Aralık 2010 Cuma

2 konu

1.ANTİM ! 


Benim baska bir üyeliğim yoktur.Original üyelik " muysa " dır. Lütfen antilerime inanmayınız. Ve onları sikayet ederek üyeliklerini kapattırmaya çalışalım.  


2.NATİONAL COVERGİRL
Arkadaşlar herkes gibi ben de national covergirl olmayı çok istiyorum ve bu sadece sizin elinizde. Tek yapmanız gereken suitime girip 5 yıldızdan 5 ini de işaretlemek. Eliniz burkulmaz :) Çok zor bir sey değil inanın. Bu işe çok zaman harcıyorum ve national covergirl olmak için neredeyse bilgisayar basında çok vaktimi harcıyorum. Biliyorum doğru bir davranıs değil,ancak yabancı ülkelerin national covergirl olan üyeleri olabilmişse,benim ve hatta sizin hepinizin de national covergirl olmanız gerek. 


BU YAZIYI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder