25 Aralık 2010 Cumartesi

Bir daha tanıtım örnekleri yapmayacağım !


Bir daha tanıtım örnekleri yapmayacağım ! 

Ya gidiyorsunuz, sonundaki "yapım" yazan yere kendi kullanıcı adınızı yazıyorsunuz. 
Bu emeğe hakarettir ! 
İnsan gibi yapım bölümünü serbest bıraksanız bir yeriniz eksilecek sanki ! 
Ya gitmiş Yapım = kendi nickini yazmış 
Böyle bir şey yok ! 
Ben oraya yazmışım kalın yazıyla 
Yapım bölümünü değiştirmeyin lütfen diye rica etmişim 
Niye emeğime hakaret ediyorsunuz ? 
Çok merak ediyorum. 
Şöyle düşünün 
Siz bir emek veriyorsunuz 
Ancak altına yapan kişinin adını yazıyorsunuz 
Diğer kişi gidiyor, yapan kişiyi kendisi gösteriyor.
Siz ne yaparsınız ? 
Kendinizi benim yerime koyun da düşünün lütfen. 

BİR DAHA BUNU GÖRÜRSEM GERÇEKTEN ŞİKAYET EDECEĞİM ! 

5 yorum:

  1. Yaaa :( Lütfen yap...ßen silmiyorum ki.O silen kişileri şikayet edersin ama silmeyenlere yap lütfennnnnnnn :(

    YanıtlaSil
  2. Özel olarak yapacağım, blogda yayınlamadan yani

    YanıtlaSil
  3. canım biz kardeşimle birlikte stardoll oynuyoruz ve tanıtımlarına hayranız.
    nicklerimiz misspigy97 ve misspiglet 02.
    kardeşim yanlışlıkla senin isminin yazılı olduğu yeri silmiş ama artık ismin tanıtımda büyük harflerle teşekkür kısmında yazıyor, lütfen tanıtımlarına devam et, seni çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. canım ama ben kendi tanıtımımı yapamıyorum lütfen yardımcı ol!çok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. ya ben öyle bişey yapmam nolur yap nolur

    YanıtlaSil