21 Şubat 2011 Pazartesi

Tasarım Yarışması !

Geç oldu ama başka kişiler de katılır mı diye bekledim.
Hepinizden özür diliyorum geç kaldığım için :)
3.yü açıklamakla başlıyorum...



Hepinizin merak ettiği üçüncümüz...



XXTATLİKİZXX !
Tebrikler ! 5/5ini verdim. Shopunu da yarın yapacağım :)








Ve ikincimiz..
Merakla bekliyoruz eminim hepimiz.
X_FRANQANGEL_X !
Tebrikler !
10sd alışveriş yapacağım. Shopunu yarın yapacağım. Yöneticiliği de vereceğim unutturma :)






Şimdi en merakla beklenen soru.
1.KİM ?
Ve birinci....
_Love_Medol_ ! 

Tebrikler ! 
Ss olmadığın için 25sdlik hediye yollayacağım. Shop yarın. Yöneticiliği vereceğim. ELLE'yi satışa çıkaracağım. 5/5 verdim. Yöneticiliğini de vereceğim.

Katılan Herkese Teşekkürler !

Katılan Herkese Teşekkürler !




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder