23 Şubat 2011 Çarşamba

Yeniliğim ♥


 Merhaba.Uzun süre bloga yazamadım.Üzgünüm :)Ama bir yenilik yaptım (kendim için) artık her gün 2 kız seçip değerlendireceğim 1 gün süperstarsız 1 gün süperstarlı...:) Süperstar'ı olmayan 2 kızla başlamak istiyorum...


Elbisen çok şeker ama o küpelere bir anlam
veremedim.O ayakkabılar biraz da spor
kaçmış.Elbisenden artı puan ama o
iri kırmızı küpeler yerine orta boylu
koyu veya açık mavi tonunda küpe takabilirdin :)
Ayakkabı yerine de siyah veya lacivert topuklu
ayakkabı giyebilirdin :)
Notun: 5/2

Çılgın bir tarzz ! Bence bu tarzı güzel takı ve çantayla tamamlamışsın.
Şortun ile tişörtünün uyumu ise gerçekten güzel :)Ayakkabıyı da tişörtün
ile uyumlu giymişsin.Kısacası seni çok beğendim :)Böyle devam !
Notun : 5/5

Umarım yeniliğimi sevmişsinizdir...♥ Belki siz de bu yenilikten dolayı siz de kendi tarzınızı bulabilirsiniz ;)

4 yorum:

  1. Benide yorumlar mısınız lütfennn :)
    Ben Paris52

    YanıtlaSil
  2. Beni de yorumlayabilirsiniz ;) ben cancucuk zaten tanışıyorduk ;)

    YanıtlaSil
  3. beni de yayınlar mısın ben HannahCoverGirl

    YanıtlaSil
  4. benide yorumlasana Nermiley ismim

    YanıtlaSil